11 Ekim 2016 Salı


11 EKIM 2016 SALI

VARLIK = MONAT = VARDAM = SEN-TON
 metafizik ( manyetik ) ve erdemli alem.
 eşyanın tabiatı kozmik şartlar, sebepler zaruretine mi, teolojik  şartlar, sebepler zaruretine mi dayanır.
*** rüyamda Ankara numune hastahanesini gördüm,   hastahanenin kopyası manyetik beynime kilitlendi, uykuda somut beyin algıladı.3 sene sonra gittim, yattım.         rüyamda köyden uçarak dağları, tepeleri aşarak, bağları, bahçeleri, ovaları görerek Kayseri'ye vardım.
  rüyamda uçarak atmosferin dışına çıktım. yani manyetik alem manyetik beynime kilitlendi, uykuda somut beyin algıladı.
*** diyeceğim şu ki  peygamberlerin ve evliyaların manyetik beyinlerine çok derin manyetik alemler kilitlenir, fenomenler ilham, bilgi kaynağı olur. 
insanların idealine ve amaçlarına göre manyetik alemdeki fenomenler kilitlenir.
 *****  insanlar ve ülkeler  resmi yasalara ve dini kurallara aykırı  hırsız, torpil, rüşvet, hilebaz üretim, ticaret, hilebaz siyaset  çifte standart, israf, cimri, vergi kaçırma, fesat, sahtekar, vahşi, küfür gibi kötü vardamları eritmeli,  fıtratı erdemli olan demokratik ferasetleri güçlendirmeli, çoğaltmalı. 
 aksi taktirde demokrasiyi, cumhuriyeti,  laikliği yıkmak, silmek isteyen fetocular zamanla çoğalır, güçlenir darbe yapar, amaçlarını gerçekleştirir. kendi zihniyetine uygun sistemi oluşturur. bu durum  İslam ülkeleri dahil tüm ülkeler için geçerlidir.
*****  KOPYA ( IŞIN - MANYETİK ) varlıklar
 şu anda karşında duran adama ışınlar çarpar, ışınlar adamın özelliğini kazanır ışın ( kopya ) varlık oluşur  manyetik dalgaların çarpmasından da manyetik kopya varlık oluşur. görünmez.
 HER KOPYA VARLIĞIN HER AN BİNLERCE KOPYA İKİZLERİ OLUŞUR.
*****  ışın varlık göz sinirlerini ekiler sinirlerden enerji varlık oluşur görme merkezine  akar.  kopya ( ışın ) varlık Ahmet Aslaner yani beyin enerjiden oluşan varlığı temsil eden  ismimi, özelliğimi  taşıyan biyo enerjiden  beni oluşturmuştur.  tanıyan adam benim adımı, soy adımı, özelliklerimi bilir. BEYİNİN OLUŞTURDUĞU HER ŞEY SANALDIR. ÖRNEĞİN İSİMLER, yazı, matematik DEV, EJDERHA V.S.
   beyin var olan monatlardan ev, araba, kete,  gibi somut varlıklarda oluşturmuştur.
****** nezaket, merhamet, sevgi,  onur, şeref, izzet, iffet gibi beyin enerjiden erdemli varlıklar oluşturmuştur. 
   hırsız, torpil, rüşvet, hilebaz israf, cimri,, fesat, sahtekar, vahşi, küfür gibi kötü vardamlar üretmiştir.*
*****  tüm varlıklar enerji taneciklerden oluşan monatlardır.
 ön yargılı olmadan en az 30 sayfa ve  hamlık  blogunu okursanız ebediyen genç, dinç, huzurlu, mutlu olursunuz.

Hiç yorum yok: