7 Kasım 2015 Cumartesi

 sakın ha dünya yuvarlak diyen insanı mahkum etmeyin, sakın ha ahiret sanal diyen adamı taşlamayın
*** manyetik sperma bakire kadının yumurtasına kilitlenirse babası çocuk doğar.  develerin manyetik kromozomları mağarada kilitlenirse mağara deve doğurur. ananın karnına ucubeler kilitlenirse anne ucube doğurur. dokulara kilitlenirse  dokular, genler marjinal olur. yani hasta olur.
* manyetik insan manyetik atla kilitlenirse insan başlı at olur. ben çocukken rüyamda kurbağa oldum. herhalde evimiz göle yakın olduğundan. ben uçtum, mağara çağındaki toplumu gördüm, çok mükemmel şehirler gördüm. insanlar bir şey yemiyordu, konuşmuyordu. evrendeki kopya varlıkla dokulara kilitlenir kimi gıda, kimi hastalık olur.
 ** milyonlarca yıl önce denizlerin karnında bitkilerin, hayvanların ataları oluştu. tüm varlıklar birer mucizedir.
*** hareket berekettir, şifadır, gıdadır.
*** ebediyen genç, dinç kalmak, huzurlu,  mutlu olmak, ömrünüzün 10- 15 yıl uzamasını istiyorsanız, çocukların çok zeki olmasını istiyorsanız okuyun ve uygulayın.

Hiç yorum yok: