26 Ocak 2013 Cumartesi


milli, dini, demokratik güçler ailenin ve ülkenin temel taşlarıdır.bu değerleri nasıl oluşturur ve nasıl koruruz.özü, yüzü,estetik karekterli şehirler, beyinler, ürünler, yapıtlar,
 ifşatlar, diksiyonlar gibi her şeyin özü, yüzü erdemli  olması şartdır.her şeyi ihya eder.
özü kav, yüzü erdemli olan her şey hilebazlık tır, getirisi hezeyandır, acı, kötü kaderdir.

İslamiyet peygamber efendimizin eseridir.                     İslam  dünyasına örnek, önder, rehber olan, İslam dünyasının iftihar kaynağı olan  Müslüman Türkiye cumhuriyeti  ATATÜRK-ÜN ESERİDİR.

tüm kusurlarımı silmek isterdim.fakat başaramadım.     gençlerin dikkatine ne ola  keşkelerim olmasaydı.

erdemli, basiretli, dürüst duygular, vizyonlar, ifşatlar, estetik yapılar, zarafetli desenler evrenin ihya olmasına vesile olan ulvi sebillerdir, medeni döngü olur. bu güzelliklere vesile olan karizmalara 7 milyar insan şükran borçludur.

 Mekke/yi gördüm Mekke'yi
NURU, RAHMETİ,BEREKETİ, NİDA EDEN MEKKEYİ,
Mekke/yi gördüm Mekke'yi
nimeti,himmeti, hikmeti figan eden mekkeyi
Mekke/yi gördüm Mekke'yi
kudreti, irfanı,feyizi endam eden mekkeyi
Mekke/yi gördüm Mekke'yi
onuru, şerefi,iffeti nida eden mekkeyi
Mekke/yi gördüm Mekke'yi
nezaketi, zarafeti, merhamet, şefkatı figür eden mekkeyi.

Hiç yorum yok: