14 Mart 2011 Pazartesi

MANYETİK İMGELER

Her varlığın, her imgenin aklı vardır.

Erdemli imgeler kaderimize mucizeler katar. Hilebaz imgeler kaderimize felaketler, musibetler, hezeyanlar, tufanlar, girdaplar, anaforlar, azaplar, acılar, hastalıklar katar.her manyetik imgenin arkasında evrensel güç vardır.detay manyetik varlıklar savlarımda.

****İçinde bulunduğumuz şartlar, sahip olduğumuz boyutlar, oluşturduğumuz imgeler kaderimizi oluşturan sebeplerdir, güçlerdir, öğelerdir.

Hilebazlık, fesatlık, zalimlik insanlara kötülük yapmadır, zarar vermedir.bu imgeler sahibine daha beter musibetler, felaketler oluşturur. Örneğin- köycümüzde müdürdüm: biri geldi bana hocam … öğretmen ….gelimle atıp, tutuyor dedi. Adamı azarladım. O öğretmen hem garip. Hem de karakterli bir insan dedim. Tayinim kayseri ye çıktı. 5-6 sene sonra duydum ki bu adamın karısına bir genç musallat olmuş. Astap pınarında kovalamış.

Adamın biri Adana ya gider. Isız köy yolunda bir genç atı ile nişanlısına gidiyormuş. Dev gibi adam bu genci öldürür. 50 kuruşunu ve heybesini alır. Bu adam 80 yaşında kayıp oldu. Cesedi dahi bulunamadı.

Tüm gizemli olaylar, felaketler, afetler, musibetler, neticeler marjinal imgelerin eseridir. Detay eski yazılarımda.

Hiç yorum yok: