24 Şubat 2011 Perşembe

MANYETİK BEYİNİN MUCİZELERİ
Nasıl ki ışın varlıklar göz kanalı ile beyine giderse aynadaki görüntü misali. Dünyada, gezegenlerde, yıldızlarda oluşan manyetik öğelerde manyetik beyinde yer alır. Ayrıca manyetik beyin var olan öğelerden türü öğeler, ucubeler yaratır. Gıda üreten yaprak misali.
Manyetik beyindeki bazı öğeler somut beyne iner rüya olur.
Yolda giderken biri aklımıza düşer. Biraz sonra onunla karşılaşır, hayret ederiz. Biraz önce sen aklıma gelmiştin deriz. Bu telepatidir. Yani onun manyetik beyi sizin manyetik beyninize kilitlendi, aktif yaptı. Olay somut beyne intikal etti. Kızım arabada giderken yavaşlayım önüme araba çıkabilir düşüncesi oluşur. Hızı azaltır. Nitekim köşede koca bir tır önünün den geçer. Yol haki kızımın olduğu halde. Yani tırın ve şoförün manyetik dalgaları kızımın manyetik beynine kilitlenir, somut beyni aktif yar. Bu olay bir mucizedir. Hiçbir şey tesadüf değildir. Ya doğa üstü güçlere dayanır. Doğa üstü güçler olmadığına göre. Bak sonsuz gizemin sonu savlarıma. Kozmik sebeplere, öğelere dayanır.
Torunumun yüzünde beyaz benekler oluşmuştu. Dedim ki eben ocaktı. Elin mana verdi. Afsunlarsam geçer dedim. İçimden dua okudum. Elimi kafasında gezdirdim. Torunumun problemi yok oldu. Yani torunumun manyetik beyni vücudu tamir etti.ben 10- 15 yıl önce böyle şeylere safsata, hurafe derdim.olayı kızım komşusuna anlatır. Kadıncağız kızıma pet şişesi verir. Ne olur baban dua okusun der. Okudum. Kadın suyu içer. Baş ağrısından kurtulur. Bu anlattıklarım kurgu değildir. Gerçektir. Kızım Nuray şahindir.diğer bölümlerde birçok gizemli olaylardan örnekler vardır. Dikkat. Beynimizde olan düşüncelerin % 20- 30 oranında başımıza gelme ihtimali vardır. Bariz yaşarız veya yaşadığımızın farkında olmayız. Geri kala % 80- 90 ise ucubeler olabilir. Not. Her zaman güzel şeyler düşünün, güzel imgeler oluşturun. Çileli atmosferlerde sabır, azim, erdem sergileyin.

Hiç yorum yok: