21 Eylül 2012 Cuma

ruhum babam Ali hafızın dürüst,basiretli, zarafetli,feyizli nurları ile donatılmıştır.idealim ve karekterim budur. bağnazlıkla, yobazlıkla, hilebazlıkla savaşmaktır.bu erdemler islamiyetin kazandırdığı  vardamlardır.  evrensel ehlibeyit karekter kütürünü yaratan yüce dinimiz peygamberimizin muhteşem eserlridir. dinler peygamberlerin muhteşem eserleridir.dualar güzelliği oluşturan, evreni ihya eden, kötülüğe kalkan olan vardamlardır. işe, aşa, güne besmele ile başlayın, bol, bol namaz kılın. detay savlarımda.

yıl 1974 fe4tdahdere köyü  bir vatandaşın odasındayız. 3 öğretmenimiz ve ihtiyarlar. bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyor, şimşekler şakıyor.  korkulu bir atmofser.  sav ihtiyar dediki bu ışık h.z. ali nin kılıcının şavkı. kılıcı ile yağmuru müslümanların tarlasına yolluyor dedi, öğretmene. öyle değilmi mustafa bey dedi, öğretmende öye dedi. bu yağcılık, bağnazlığı, yobazlığı beslemek bana ters düşmüştü.  olayın hz ali, kılıçla ne ilgisi var. yağmur olayını anlatım.  hemen bana köminist damgasını vurmuşlar. mustafnın evi sütle, yoğurtla taştı. yeni doğan kızım nuraya  zor süt buldum. fahiş fiyatla.  fahiş kar faizdir. faiz budur.  500  yılarındaki arapların faizi. banka varmı.


 köyüm samağırdayım. ay tutuldu. öğrenciler ezan okuyarak teneke çalıyor. neden diye sordum ay dedeyi şeytandan kurtarmak için. çocuklar bunun şeytanla ilgisi yok dedim. ay ve güneş tutulmasını somut olarak anlattım. babalarına anlatınca. o zaten kominist demişler. şeytan babasına yapamadığnı oğlundan çıkarıyor demişler. deprem oldu.  tanrı hainleri cezalandırıyor dediler. çocuklara yer altında burdan kayseri kadar büyük mağralar var zamanla çöküyor. işte bu deprem dedim. babalarına söylemişler. oğlum ona inanmayın . o kominist demişler. 15 sene bitli, pireli köylerde, pireli yatağımda  marjinal olaylarla savaştım. bilhassa kadın haları, insan hakları ve özgürlükler konusunda.  ben köylü çocuğu idim.  dedelerimiz ne kadar uyutulduğunu, uyuşturulduğnu gördüm.. her diplomalının %  20- 30 benim gibi savaşşa.  güçlü medeniyetlere utanç verici avuç açmaktan kurturz.  orta asyave anadoludaki atalarımız uygarlık tarihine en büyük pay katan karizmalardır. Atatürkün gayesi  müslüman türk devletini mazlum müslüman devletlerin önderi ve rehberi papmaktı.,

 tanrı mhain şeytan, zalim zebani, yamyam nitelkli cehennem gibi vahşi, insan gibi pezzevek, gavat,ilkel, kötü, adi, vahşi, gadar, izzetsiz, kötü sıfatlardan, marjinal niteliklerdenve kötü sıfatlı varlıklar yaratmaktan, kötü fenomenlere sebep olmaktan münezzehtir. kanıtı ilahi irade, ilahi isimler, ilahi sıfatlar. münezzeh itikadı.
 eskin çağdaki marjinal sıfatlı yer altı tanrısı ve güzel sıfatlı gök tanrı insanların eseri idi,   bugün ise güzel ve marjinal sıfatlar tek tanrıya yüklenmiştir.. detay savlarımda.

Hiç yorum yok: