30 Temmuz 2015 Perşembe

30 TEMMUZ 2015 PERŞEMBE

Gelmiş, geçmiş tüm varlıkları, beynimizdeki bilgi varlıkların trilyonlarca  manyetik kopyaları vardır. yer küreyi kuşatır. uykuda somut beyin manyetik aleme açık olur.  kopya varlıklar somut beyne akar. olayı görürüz, sesi , kokuyu algılarız. örneğin ben argıncık kaya başını , numune hastahanesini rüyamda görmüştüm   daha sonra gerçeği görünce hayret ettim, rüyamda görmüştüm dedim.  Gülay Nuray-ın görümcesinin nişanlandığını rüyasında görür. yani nurayın kopya bilgi varlıkları gülaya kilitlenmiştir. düğündeki, gemideki, kazalarda, hastahanelerdeki insanların kopya  bilgi varlıkları somut beyine kilitlenir. mehmedin tüm bilgi varlıkları aliye kilitlenirse, ali ben mehmedim der. atalarımızın, peygamberlerin, hayvanların, dağların, bitkilerin kopya boyutları uykuda beyine akabilir. telepati kopya beyinin somut beyne kilitlenmesidir insan hayvana iyilik yaptıysa, beyindeki hayvan bireye, nesline iyilik yapar, zarar verdiyse  kötülük yapar. tüm varlıklara emsaldir. beyyindeki varlıklar kadere pay katan güçlerdir. ucube dediğmiz varlıklar 1-  iki somut varlığın yarı kopyalarının kilitlenmesinden oluşur. örneğin- insan balı kurbağa gövdeli varlıkl rüyamda kendimi öyle gördüm,
-  başka dünyada, başka galaksilerde yaşayan insanların, varlıkların kopya boyutları olabilir.
 kesilelen ağacın, öldürülen hayvanın beyindeki  boyutları  bireya, nesline zarar verir. beyindeki varlıklar olacağa, geleceğe kendi niteliğinde kader katar.

Hiç yorum yok: