13 Temmuz 2013 Cumartesi

MANYETİK İYONLARIN FEYİZLERİ
  bu yazdğımı ben yaşadım.
her varlığın manyetik gövdesi vardır, türlü iyonlardan meydana gelir.iyonlarında manyetik gövdeleri ve manyetik kolları vardır.  manyetik varlıklarında iş yapma yetenekleri vardır. örneğin manyetik ay denizleri met, cezir yapar.
 yeşim taşı mağnezyum, kalsiyum, demir, oksijen gibi iyonlardan mürekkeptir.
hasta bölgeye yeşim taşını koyun. dokulara, kana manyetik iyonlar kilitlenir.. hastalık yok olur. çünkü  yeşim manyetik iyonları sisteme güç, yetenek katar. doku yeteneği kendi, kendini tedavi eder. gençken doku yeteneği bünyesindeki kis, pas, toksin, ölü hücre gibi kavları eritir, atık yapar. ölen hücreler yerine yenisini üretir.
 şifalı manyetik iyonlardan çocuğu olmayan kadınlar hamile kalır. bende prostat  kemik erimesi, bronşit, tansiyon vardı. manyetik iyonlar sayesinde kurtuldum. okuma gözlüğünden, asadan kurtuldum, saçlarım siyahlaştı. felçlilerin, sedef hastalığının, ruhsal bozuklukların, kanserin gibi birçok hastalığın yok olduğunu gördüm. 
 her varlığın çevresi türlü şifalı iyon enerji ile kuşatılıdır.bitkiler, ağaçlar, insanların, estetik desenler, kuşlar, torak kısacası tüm varlıklar şifalı manyetik iyon fışkırır. dualarda, güzel duygularda, neşeli durumlarda dokulara şifalı manyetik iyon akar. 

Hiç yorum yok: